=== Strona Główna ===

SzukajUżytkownicyGrupy
RejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hejka
Autor Wiadomość
fankarocka 
Osadnik

Wysłany: 2015-08-09, 15:03   Hejka

Mam na imię Daria mam pochodzę z Rzeszowa na co dzień pracuję jako pracownik kasy fiskalnej. Niestety zawsze chciałam studiować jednak nie stać mnie, pochodzę z mało zamożnej rodziny nie ukrywam że praca na kasie w dużym sklepie to jakieś marzenie. Od zawsze interesowała mnie historia zawszę chciałam studiować coś w tym kierunku lub z kierunków hummanistycznych. Niestety zamiast liceum wybrałam sobie szkołę zawodową po której zrezygnowałam z dalszej nauki. Jak na dziewczynę to jestem oddana fanką FC Barcelona i moim marzeniem jest zwiedzić Barcelonę i pojechać chociaż na jeden mecz piłkarski ich. Tak to lubię oglądać filmy dramaty, młodzieżowe. Chodzę do kina sama bo nie mam znajomych bo jestem osobą która nie ma zaufania do ludzi. Jestem osobą bardzo nieśmiałą i skrytą a najgorsze to chyba to że nie jestem typem imprezowiczki. Jestem romantyczką wielką pomimo że mieszkam w mieśćie do którego mam pare km mi się podoba jest wporządku. Moje marzenia to Poznać naprawdę wartośćiowego meszczyznę i wyjechać do Barcelony. Forum to poleciła mi Dafne :)

Stary Ramol 
Kumpel

Bananów: 11
Wysłany: 2015-08-09, 15:09   

Cześć, pisz mądrze i baw się dobrze. ;-)

Borcejn
Administrator
Siorbię jerbę;)

Bananów: 15
Wysłany: 2015-08-09, 15:38   

fankarocka, witam Cię serdecznie!

fankarocka napisał/a:
Poznać naprawdę wartościowego mężczyznę i wyjechać do Barcelony.
Cholera, jestem już zajęty. :crazy:

Względnie szerokie przywitanie - zatem liczę na szerokie dyskusje.
Uściski.

Fajtula 
Seo kameleo

Bananów: 31
Wysłany: 2015-08-09, 17:28   

No i pięknie, trafiła nam się wypisana istotka, oby więcej!

fankarocka napisał/a:
Od zawsze interesowała mnie historia zawszę chciałam studiować coś w tym kierunku lub z kierunków hummanistycznych