=== Strona Główna ===

SzukajUżytkownicyGrupy
RejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cześć wszystkim
Autor Wiadomość
AdamF 
Przybysz

Wysłany: 2016-05-30, 09:58   Cześć wszystkim

Witajcie. Może na początku co prawda do młodzieży się nie zaliczam ale mam 25 lat więc chyba jeszcze do średniego wieku się nie zaliczam :P

Coś o mnie: Z zawodu jestem pracownikiem fizycznym nie będę mówił w jakiej branży bo to nie ceniony zawód. Nie mam matury, matematyka to coś nie do przeskoczenia dla mnie.

Choruję na nerwicę lękową od bodajże 9 roku życia, która zdiagnozowano dopiero w wieku 23 lat. W skutkiem czego rzadko wychodzę do ludzi i po za pracą wracam do domu i tak w koło.
Przez moją chorobę odcinałem sie od klasy aż w wraz z dwoma kolegami którzy się do mnie zakolegowali jednak była to znajomość dość fałszywa bo gdy nie było kolegi kolegi to kolegował ze mna zaś gdy był to mnie odpychali. I tak na uboczu była nasza 3.