=== Strona Główna ===

SzukajUżytkownicyGrupy
RejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szybka przemiana materii
Autor Wiadomość
twister 
Osadnik

Wysłany: 2015-12-24, 17:16   Szybka przemiana materii

Witajcie. Co zrobić gdy jest się bardzo chudym tak jak ja, waże zaledwie 50 kg i jestem niski. Chciałbym przytyć każdy się ze mniej śmieje że jestem chudy, że przez to nie znajdę dziewczyny i to pewnie prawda. Co ja mam zrobić ? Zacząć ćwiczyć mam w domu hantle i takie coś do podciągania się. Tylko że ja kompletnie nie znam się na tych odżywkach, dietach ile białka, weglowodanów itd. Ktoś coś w temacie takim się zna ? To proszę o pomoc.

powidlo 

Bananów: 24
Wysłany: 2015-12-24, 21:03   

Dietetyk zapewnie mógłby pomóc.

The man 
Starszy Kumpel
Ecr. l'inf.

Bananów: 10
Wysłany: 2015-12-25, 10:55   Re: Szybka przemiana materii